top of page
  • hello05619

Trucuri care te pot ajuta să îți gestionezi mai eficient experiența cu emailul de la serviciu


Pentru fiecare dintre noi, emailul este o unealtă extrem de folositoare, dar și foarte stresantă, când vine vorba despre serviciu. De aceea, este bine să știi aceste trucuri, pentru a utiliza mailul cât mai ușor și pentru a-ți face viața mai ușoară:


Setează anumite momente ale zilei pentru verificarea emailului:

În loc să verifici emailul la fiecare notificare, încearcă să îți setezi anumite momente ale zilei pentru a verifica și răspunde la emailuri. De exemplu, poți verifica emailul în primele 15 minute ale dimineții și după-amiaza.


Prioritizează emailurile:

În loc să răspunzi la toate emailurile imediat ce le primești, încearcă să îți priorizezi mesajele. Răspunde mai întâi la cele mai importante și urgente și lasă celelalte pentru mai târziu.


Folosește funcția de organizare a emailurilor:

Multe servicii de email, cum ar fi Gmail sau Outlook, au funcții de organizare care îți permit să îți organizezi mesajele în foldere sau etichete. Folosește aceste funcții pentru a-ți organiza mai bine mesajele și a le găsi mai ușor.


Folosește șabloane de email:

Dacă trimiți frecvent același tip de mesaj, cum ar fi răspunsuri la întrebări comune, poți folosi șabloane de email pentru a economisi timp. Acestea îți permit să creezi mesaje predefinite, pe care le poți trimite rapid, fără a fi nevoie să scrii același text de fiecare dată.


Ține-ți inbox-ul curat:

Încearcă să îți menții inbox-ul curat, ștergând mesajele inutile și arhivând cele care nu sunt necesare imediat. Acest lucru te va ajuta să găsești mai ușor mesajele importante și să-ți gestionezi mai eficient timpul.


Sper că aceste trucuri te vor ajuta să-ți faci experiența cu emailul de la serviciu mai ușoară și mai eficientă.

43 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate
bottom of page